سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر ماشین ظرفشویی

 

تعمیر و سرویس کلیه محصولات لوازم خانگی، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر پشتیبانی 24 ساعته - نمایندگی اف ایکس سنتر خدمات خود را به منظور بالا بردن رضایت هر چه بیشتر مشتریان، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به شما ارائه می دهند. قطعات اصلی - تمامی قطعاتی که توسط اف ایکس سنتر تعویض می گردند،. همگی اصلی و اورجینال بوده و مورد تائید شرکت می باشند. بهمراه فاکتور تضمین - تعمیرات در محل - تمامی مراحل عیب یابی و تعمیر دستگاه شما در محل مورد نظر شما انجام می شود. حتی لازم نیست یک اینچ دستگاه خود را جا به جا کنید. تکنسین متخصص - ما بهترین تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی در تهران را برای ارائه خدمات عالی به شما گرد هم آورده ایم. پشتیبانی از تمامی برندها -تمامی برند های موجود در بازار اعم از ایرانی و خارجی، مورد پذیرش تکنسین های متخصص اف ایکس سنتر می باشند. پس هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشید. 10  ‎?تخفیف برای مشتریان محترم

مدیریت :09122256501

شعبه شمال: 02122733491

شعبه جنوب: 02133816273

شعبه شرق: 02177366490

شعبه غرب: 02188210431

http://www.fxcenter.ir


معرفی انواع اجاق گاز

معرفی انواع اجاق گاز 

 

 

هر وسیله ای معمولا دارای انواع مختلفی است و این تنوع در محصولاتی که در لوازم خانگی تولید می شود باعث قدرت انتخاب بیشتر برای ما است. اجاق گاز هم از محصولاتی است که در سه نوع رومیزی، توکار (صفحه ای) و ایستاده (مبله) تولید می شود. می خواهیم هر کدام از انواع اجاق گاز را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم    .

 

 

اجاق گاز رومیزی 

 

 

در این نسل از اجاق گاز ها معمولا در نوع کوچک مثل دو شعله تولید می شوند که بر روی کابینت قرار می گیرد و معمولا در فضاهایی مانند ادارات که استفاده کمتری از اجاق گاز می شود کاربرد دارد    .

 

 

اجاق گاز توکار (صفحه ای) 

 

 

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در لوازم خانگی اجاق گاز هم از این تغییر بی نصیب نمانده است. شکل ظاهری اجاق گاز ها علاوه بر مدل ایستاده به مدل توکار (صفحه ای) تغییر پیدا کرده است که در فضایی مشخص در آشپزخانه بر روی کابینتی نصب می شود. اجاق گاز های توکار به دو شکل گازی و برقی تولید می شوند که عمده مصارف در خانه ها اجاق های گازی است. معمولا برای استفاده در منازل از چهار یا پنج شعله  استفاده می کنند و در برخی فضا ها مانند ادارات از اجاق گاز های توکار دو شعله استفاده می شود. این نسل از اجاق گاز ها در جنس های استیل، شیشه ای و سرامیکی تولید می شوند که در ادامه به بررسی هر کدام با جزئیات می پردازیم    .

 

 

اجاق گاز ایستاده (مبله) 

 

 

اجاق گاز های ایستاده (مبله) بهترین اجاق گازهای فردار موچود در بازار هستند. در چند سال اخیر که اجاق گاز های توکار کمتر تولید می شدند، بیشتر در بازار به فروش می رسیدند اما با گذشت زمان و پیشرفت و تولید انواع اجاق گاز این نسل از اجاق گاز های ایستاده جای خود را به اجاق گاز های توکار داده اند. این مدل از اجاق گاز ها دارای فر هستند و در چهار و پنج شعله تولید می شوند    .

 

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 


دلایل ایجاد بوی بد لباسشویی چیست؟

 

عمده ترین دلیل بوی ناخوشایند لباس وجود رطوبت در الیاف پارچه است. در واقع هنگامی که رطوبت اضافی در الیاف نتواند تبخیر شود، لباس بوی ناخوشایند کهنگی و رطوبت به خود می گیرد. شاید تصور کنید که این موردی طبیعی است و بوی بد لباس خود به خود از بین خواهد رفت. چنین تصوری هرگز صحیح نیست نه تنها بوی ناخوشایند ماندگی و رطوبت لباس خود به خود از بین نمی رود بلکه در ترکیب با سایر بوهای محیط، آزار دهنده تر هم خواهد شد   .

 لباس هایی که در زیر باران خیس شده باشند و یا لباس های ورزشی که عرق و رطوبت در بافت لباس وجود دارد، بیشترین بوی ناخوشایندی تولید می کنند. حال اگر این لباس ها را بلافاصله شسته نشوند و به همان حالت خیس در ماشین لباسشویی رها شوند، رطوبت باقی مانده در لباس نمی تواند تبخیر شود و حتی بعد از شستشو نیز بوی نامطبوعی دارند.

چگونه از ایجاد بوی نامطبوع در لباس پیشگیری کنیم؟

با رسیدگی به موقع به لباس ها می توان مشکل بوی بد لباس را حل کرد. لباس ها نباید به مدت طولانی مرطوب و خیس باقی بمانند. لباس های ورزشی بلافاصله شسته شوند تا بوی عرق و نم در لباس نفوذ نکند. خشک کردن لباس ها هم موضوع مهمی است که باید در نظر گرفته شود. چنانچه لباس های شسته شده را بلافاصله از ماشین لباسشویی خارج کرده و در هوای آزاد و آفتاب خشک کنید هرگز بوی ناخوشایند نمی گیرند. رها کردن لباس های خیس و شسته شده در محفظه لباسشویی موجب ایجاد بوی نم و رطوبت در لباس می شود که بسیار آزار دهنده است. برای شستشوی لباس ها به این ترتیب عمل کنید.

جهت ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.

 

 



خشک نکردن لباس در لباسشویی

تنظیمات نامناسب لباسشویی

چگونگی تنظیمات ماشین لباسشویی در عملکرد صحیح و مورد انتظار ما بسیار موثر می باشد .

برای مثال اگر تنظیمات مربوط به نوع پارچه، زمان شستشو، میزان درجه حرارت و… بدرستی و مطابق لباسی که قصد خشک کردن آن را دارید تنظیم نشده باشند در نتیجه خشک کن بی اثر خواهد بود.

بارگذار بیش از حد لباس داخل لباسشویی

بطور کلی همیشه سعی کنید با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی خود، داخل مخزن آن لباس قرار دهید، چراکه بارگذاری بیش از حد لباس نه تنها در عملکرد خشک کن لباسشویی بلکه بر سایر قسمت های فرآیند شست و شو تاثیر منفی می گذارد و موجب کاهش کارایی ماشین لباسشویی نیز می شود.

خرابی فیوز حرارتی یا ترموستات

گاهی وجود اشکال در بخش فیوز حرارتی، آتش زنه و یا ترموستات ماشین لباسشویی موجب عدم کارکرد صحیح خشک کن ماشین لباسشویی می شود و رفع مشکل را باید به تکنسین متخصص بسپارید.

اشکال در خازن لباسشویی

وجود اشکال در خازن لباسشویی موجب اختلال در عملکرد خشک کن لباسشویی شده و عیب یابی و تعمیر آن باید توسط تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد.

جهت مشاهده اد امه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.



مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال

 

غذاهای پخته شده را تا چه مدت می توان درون یخچال نگهداری کرد؟

به طور کلی هر وعده غذایی بیشتر از 24 ساعت نباید در یخچال نگهداری شوند و بهتر است قبل از زمان ذکر شده مصرف شوند، چرا که اگر بیشتر از زمان داخل یخچال بمانند امکان رشد میکروب را فراهم می کنند  .
همچنین توصیه می شود حتما غذاهایی که طبخ شده اند و در یخچال نگه داری شده اند، قبل از مصرف حرارت داده شوند. به طور کلی اگر افراد این نکات را رعایت نکنند، شاید در کوتاه مدت با مشکل خاصی مواجه نشوند اما در دراز مدت آلودگی های غذایی مشکلاتی را برای افراد به همراه خواهند داشت. اما باید به این نکته اشاره کنیم که برخی افراد غذای طبخ شده را برای مدت طولانی در فریزر نگهداری می کنند، این کار از فاسد شدن غذا جلوگیری می کند، اما نباید فراموش کرد غذایی که با مواد غذایی تازه طبخ و مورد استفاده قرار می گیرند ارزش غذایی بالاتری از غذاهای فریز شده دارند.

چه مدت باید ماده غذایی خام یا پخته در یخچال نگهداری شود؟

یخچال محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری و کپک است. درجه سرمای یخچال باید 4 سانتی گراد باشد تا بعضی باکتری ها از بین برود. با این حال انواعی از باکتری وجود دارد که در دمای پایین نیز رشد می کند. محیط مناسب شامل دما، مواد مغذی، هوا و رطوبت باعث می شود که باکتری ها به سرعت در یخچال رشد کند. به محض این که غذا کپک می زند، به راحتی کپک به غذای دیگر منتقل می شود. اگر هوا گرم باشد، احتمالا تخم حشرات یا تخم انگل ها به غذا راه پیدا می کند. همچنین قرار دادن غذای گرم در یخچال باعث می شود تا برای خنک نگه داشتن محیط داخل یخچال موتور بیشتر کار کند. بنابراین برای خنک کردن سریع غذا، آن را در یخ یا آب یخ قرار دهید. هر یک یا 2هفته، داخل یخچال را با مایع ضدعفونی کننده تمیز کنید.

چه مدت باید ماده غذایی خام یا پخته در یخچال نگهداری شود؟ گوشت خام را نباید بیشتر از یک یا 2روز در یخچال نگه داشت. گوشت پخته را نیز نمی توان بیش از 4روز در یخچال نگهداری کرد. گوشت و مرغ را باید در کیسه فریزر قرار داد. توجه داشته باشید که ماده غذایی در یخچال با سرعت پایین فاسد می شود. ....

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت اف ایکس سنتر مراجعه کنید.